شرکت آرام اندیشان برتر ماد با نام تجاری زاویراکس در سال ۱۳۹۶ با مدیریت آقای علی لطیفی و احسان لطیفی تاسیس گردید.

آرام اندیشان برتر ماد تولیدکننده انواع رنگ مو با برند زاویراکس می باشد. 

فروشگاه اینترنتی هفت رنگ نیز یکی دیگر از سایت های فروشگاهی ایست که طراح آن، برنامه نویسان شرکت مهد لیدوما می باشند. قالب آن به صورت اختصاصی طراحی شده است و بخش های مختلف آن کاملا هماهنگ می باشند. همچنین اصول سئو به صورت حرفه ای رعایت شده و سایت در جایگاه مناسبی می باشد.

سایت فروشگاهی ویژن طب توسط برنامه نویسان مهد لیدوما با قالب اختصاصی طراحی شده است. این سایت نیز دارای پنل مشتریان و امکان ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی می باشد. از  این طریق، فروشگاه ویژن طب می تواند فروش خود را در بستر اینترنت افزایش دهد.

سایت شرکتی هنس، دستگاه لیزر هنس را معرفی می کند. برنامه نویسان شرکت مهد لیدوما، این سایت را به صورت دو زبانه (انگلیسی و آلمانی) طراحی کرده اند. نمایش محتویات با انیمیشن موجب زیبایی بیشتر سایت شده است.

فروشگاه و گالری لوازم آرایشی بهداشتی شمین با بیش از 10 سال سابقه‌ی فروش با مدیریت آقای پیشرو تا تیرماه 1402 به صورت سنتی فعالیت خود را ادامه میداد و از طریق مراجعه به آدرس شیراز، معالی آباد، پاساژ گاندی، طبقه اول میتوانند به صوت اینترنتی نیز از همین وبسایت خرید خود را نیز انجام دهند.

 

نمونه سایت فروشگاهی موبایل و تجهیزات

شرکت بازرگانی موبایل MF، فروش محصولات خود در بستر اینترنت را از طریق وب سایت فروشگاهی ممکن ساخته است. این وب سایت فروشگاهی با رعایت اصول UI/UX و سئو توسط تیم برنامه نویسان مهد لیدوما انجام شده است.

سایت دوتا برای علاقه مندان بازی ها طراحی شده است که در این سایت فروشگاهی میتوانید اکانت انواع بازی ها را پیدا کنید و تهیه کنید. این سایت به گونه ای ساخته شده است که هیجان را در سایت مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه موبایل روشا با قابلیت پشتیبانی آنلاین و درگاه پرداخت در زمینه فروش انواع موبایل و لوازم جانبی آن، توسط برنامه نویسان مهد لیدوما طراحی شده است.

فروشگاه موبایل پدرام توانسته از طریق سایت فروشگاهی طراحی شده توسط برنامه نویسان مهد لیدوما فروش خود را افزایش دهد. این فروشگاه دارای پشتیبانی آنلاین نیز می باشد.

نمونه سایت فروشگاهی خانه و آشپزخانه

سایت فروشگاهی طاها تهویه، با قالب واکنش گرا و ظاهری زیبا توسط شرکت مهد لیدوما طراحی شده است. از امکانات آن می توان به پنل اختصاصی مشتری و ثبت سفارشات، لیست علاقه مندی ها و همچنین درگاه پرداخت و خرید و فروش اینترنتی اشاره کرد.

نمونه سایت فروشگاهی تجهیزات خودرو و ساختمانی

طراحی سایت فروشگاهی مکث پارت به طور اختصاصی توسط شرکت مهد لیدوما انجام شده است. محصولات دسته بندی شده و اطلاعات کامل آنها نمایش داده می شود. همچنین امکان مقایسه محصولات و افزودن آنها به لیست علاقه مندی ها نیز وجود دارد. اصول سئو به صورت حرفه ای در این سایت رعایت شده و در کلمات کلیدی هدف خود در جایگاه مناسبی قرار دارد.

فروشگاه door24 ارائه دهنده انواع درب برقی و محصولات حفاظتی در شهر شیراز است. این فروشگاه در سال 1402 تصمیم به فروش محصولات خود در بستر اینترنت گرفت. این فروشگاه اکنون در سرتاسر ایران به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. در صورت داشتن هرگونه پرسش یا انتقاد می توانید با ایمیل و شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

طراحی و ساخت سایت شرکتی آرشا کنترل پارس که تولید کننده قطعات الکترونیکی است، به عهده شرکت مهد لیدوما بوده است. شرکت طراحی سایت با ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی به این شرکت، و با طراحی سایت با تم زرد و طوسی، توانسته فروش خود را اینترنتی کرده و کسب و کار خود را ارتقا ببخشد.

سایت شرکتی صنایع برودتی زارعی به معرفی محصولات این تولیدی می پردازد. این سایت دو زبانه با قالب اختصاصی توسط برنامه نویسان مهد لیدوما طراحی شده است و از امکانات آن می توان به پشتیبانی آنلاین اشاره کرد.

سایر نمونه سایت های فروشگاهی مشاغل مختلف

این فروشگاه دارای تاییدیه اینترنتی و امنیت خرید زرین پال و اینماد می باشد.

کافه فروشگاه آسمان از سال 1399 شروع به فعالیت کرده است و در عرصه تولید و بلند(ترکیب کردن) قهوه ، تمام تلاش خود را برای ارائه محصولاتی با کیفیت جهت استفاده خانواده و کافه ها نموده است. 

فروش عمده ورق سینگل پیتزا تهران شرایطی را فراهم کرده که خریداران با پرداخت هزینه مناسب بتوانند کاربردی ترین محصول خود را جهت سرو انواع پیتزا، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و اسنک و موارد دیگر تهیه کنند.

با توجه به رشد چشمگیر فروشگاه‌های اینترنتی در چند سال اخیر، بسیاری از کسب‌وکارها فروش خود را بر این اساس بنا کرده اند. سایت فروشگاهی بوشهر اسپرسو توسط شرکت مهد لیدوما ساخته و طراحی شده است. این شرکت در طراحی این وب سایت، اصول سئو را به بهترین نحو رعایت کرده است و موجب فروش بیشتر شده است. همچنین امکاناتی مانند پنل کاربری مشتری برای پیگیری و ثبت سفارش را فراهم کرده است.

گروه شهر رنگ فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است و با به کارگیری کادری متخصص و با تجربه در زمینه تهیه و توزیع رنگهای صنعتی ،ساختمانی ، چسب و ابزارآلات مربوطه به صورت انبوه در این سالها مشغول به فعالیت بوده است.

چاپ پرند از بهترین و خلاق ترین طراحان گرافیک سراسر کشور بهره می برد شما می توانید برای سفارش طراحی خود ابتدا مطالب طراحی مانند نوشته ها ، آدرس ، عکس ها و دیگر مطالب مهم را از طریق سایت یا از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنید سپس طرح اولیه برای شما آماده خواهد شد و سپس با نظر شما کامل و آماده چاپ خواهد شد.

شرکت مهد لیدوما با طراحی سایت فروشگاهی خشکبار تاسک، فروش این واحد را افزایش داده است. این سایت با تم سفید-قرمز طراحی شده و در آن از انیمیشن هایی برای نمایش تصاویر استفاده شده است.

شرکت مهد لیدوما با طراحی سایت فروشگاهی خشکبار جوانمردی، فروش این واحد را افزایش داده است. این سایت با تم سفید – قرمز طراحی شده و در آن از انیمیشن هایی برای نمایش تصاویر استفاده شده است. همچنین خشکبار جوانمردی یکی از مجموعه هایی است که علاوه بر سایت ، طراحی اپلیکیشن آن نیز به عهده شرکت لیدوما بوده است. از طریق سایت و اپلیکیشن میتوانند فروش عمده و تکی و همچنین همکاری در فروش داشته باشند.

شرکت مهد لیدوما با طراحی وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی کیش استور، امکان فعالیت این فروشگاه در زمینه فروش مواد غذایی و آب معدنی به صورت اینترنتی و ارتقای فروش شده است. این سایت نیز دارای اپلیکیشن اختصاصی است که توسط مهد لیدوما طراحی و ساخته شده است.

سایت شهرک دستغیب شیراز ، بزرگترین بازار مبلمان در جنوب کشور است که از طریق سایت توانسته علاوه بر فروش مبلمان خود، آگهی های خود و دیگران را نیز در سایت به صورت روزانه قرار دهد. این سایت چیزی شبیه سایت دیوار است که هرکسی میتواند نام نویسی و آگهی خود را در خصوص خرید و فروش مبلمان ثبت کند.

سایت فروشگاهی گروه تولیدی اسباب ساز ارائه دهنده محصولاتی مانند مبلمان، سرویس خواب و … توسط شرکت مهد لیدوما انجام شده است. این وب سایت از قابلیت پشتیبانی آنلاین نیز برخوردار می باشد. 

مجموعه سپید چاپ به صورت تخصصی ارائه دهنده محصولات و ملزومات چاپ سابلیمیشن می باشد. در سایت فروشگاهی سپید چاپ می توانید از دسته بندی های مختلف و قیمت هر محصول آگاه شوید. شرکت مهد لیدوما با طراحی این سایت، امکان فروش محصولات سپید چاپ در سراسر کشور را فراهم آورده است.

سایت شرکتی فروشگاهی شریف سازان توسط شرکت مهد لیدوما طراحی شده است. خدمات این آکادمی در سایت معرفی شده و خدمات آموزشی آن به فروش می رسد. همچنین می توان درخواست پروژه ثبت کرد. مهد لیدوما این سایت را با قالب اختصاصی و سئو شده طراحی کرده است.

در سایت فروشگاهی نیو سابلی، محصولات و ملزومات چاپ سابلیمیشن در سراسر کشور به صورت کاملا آنلاین به فروش می رسد. مهد لیدوما با طراحی این سایت با قالب اختصاصی، پاسخ تمامی نیازهای مشتریان را فراهم کرده است.

شرکت مهد لیدوما توانسته در زمینه ساخت سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، خبری و همچنین ساخت اپلیکیشن ، ارتقاء سئو و … جایگاه خود را در بین مردم شیراز و شهرهای دیگر از جمله اصفهان ، تهران ، بوشهر و … به دست بیاورد.