کیمیا پانل تولید کننده انواع ساندویچ پانل های پلی اورتان سقفی دیواری و همچنین سردخانه های تک و چند منظوره و … توانسته جایگاه خود را در بین رقیبان خود به دست آورد و فروش مطلوبی را از طریق سایت داشته است.

سایت شرکتی-فروشگاهی پارس کومه توسط تیم مهد لیدوما طراحی شده است. در این سایت علاوه بر معرفی خدمات شرکت پارس کومه، امکان خرید محصولات نیز وجود دارد. همچنین بازدید کنندگان می توانند با مطالعه مقالات موجود، اطلاعات بیشتری کیب کنند.

سایت پادسلکو توسط شرکت مهد لیدوما با قالب واکنش گرا و تم رنگی زیبا طراحی شده است. این سایت اطلاعاتی در مورد محصولات مدرن ساختمانی ارائه می دهد.

طراحی سایت شرکتی لمان که به عنوان یکی از سازندگان پیشرو در صنعت ساختمان پروژه های مسکونی، اداری و تجاری فراوانی در شهر شیراز بنا کرده، توسط تیم مهد لیدوما انجام شده است. این وب سایت، اطلاعات پروژه های شرکت لمان را نمایش می دهد. استفاده از انیمیشن ها موجب جذابیت بیشتر سایت در عین سادگی شده است.

سایت شرکتی صنایع برودتی زارعی به معرفی محصولات این تولیدی می پردازد. این سایت دو زبانه با قالب اختصاصی توسط برنامه نویسان مهد لیدوما طراحی شده است و از امکانات آن می توان به پشتیبانی آنلاین اشاره کرد.

شرکت مهد لیدوما، با طراحی سایت شرکتی باب پنل، به این واحد تولیدی در راستای نمایش محصولات خود کمک می کند. این وب سایت، علاوه بر معرفی تولیدی، تصاویر و اطلاعات محصولات را به بازدید کنندگان نمایش می دهد. همچنین از طریق این وب سایت می توان به واحد تولیدی باب پنل درخواست همکاری ارسال کرد.

نمونه سایت های پزشکی

شرکت مهد لیدوما، سایت شرکتی دکتر مریم درخشان را طراحی کرده است. در این سایت، خدمات ایشان معرفی شده اند و همچنین دارای امکان رزرو نوبت می باشد. ظاهر این سایت منحصر به فرد و دارای قالب واکنش گرا می باشد.

سایر نمونه سایت های شرکتی

سایت فروشگاهی ویژن طب توسط برنامه نویسان مهد لیدوما با قالب اختصاصی طراحی شده است. این سایت نیز دارای پنل مشتریان و امکان ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی می باشد. از  این طریق، فروشگاه ویژن طب می تواند فروش خود را در بستر اینترنت افزایش دهد.

چاپ پرند از بهترین و خلاق ترین طراحان گرافیک سراسر کشور بهره می برد شما می توانید برای سفارش طراحی خود ابتدا مطالب طراحی مانند نوشته ها ، آدرس ، عکس ها و دیگر مطالب مهم را از طریق سایت یا از طریق واتس آپ برای ما ارسال کنید سپس طرح اولیه برای شما آماده خواهد شد و سپس با نظر شما کامل و آماده چاپ خواهد شد.

طراحی سایت اوراقی ماشین توسط مهد لیدوما انجام شده است. در این سایت فروشگاهی از طریق ثبت آگهی، امکان فروش اینترنتی برای عموم مردم فراهم شده است. این آگهی ها دسته بندی شده و بر اساس زمان ثبت، در صفحه اصلی نمایش داده می شوند.

شرکت مهد لیدوما با طراحی سایت فروشگاهی خشکبار تاسک، فروش این واحد را افزایش داده است. این سایت با تم سفید-قرمز طراحی شده و در آن از انیمیشن هایی برای نمایش تصاویر استفاده شده است.

سایت شهرک دستغیب شیراز ، بزرگترین بازار مبلمان در جنوب کشور است که از طریق سایت توانسته علاوه بر فروش مبلمان خود، آگهی های خود و دیگران را نیز در سایت به صورت روزانه قرار دهد. این سایت چیزی شبیه سایت دیوار است که هرکسی میتواند نام نویسی و آگهی خود را در خصوص خرید و فروش مبلمان ثبت کند.

فروش عمده ورق سینگل پیتزا تهران شرایطی را فراهم کرده که خریداران با پرداخت هزینه مناسب بتوانند کاربردی ترین محصول خود را جهت سرو انواع پیتزا، مرغ سوخاری، قارچ سوخاری و اسنک و موارد دیگر تهیه کنند.

شرکت مهد لیدوما، با طراحی سایت و اپلیکیشن فرهنگ فیروزآباد، امکان جمع آوری مشاغل در این شهر را فراهم آورده است. در این سایت می توان با ثبت آگهی، سریعتر و راحت تر نیروی کار مورد نظر خود را پیدا کرد.

سایت شرکتی سها به معرفی محصولات بازرگانی سٌها صادر کننده انواع شیلات به تمامی کشورهای جهان می پردازد.

مجموعه سپید چاپ به صورت تخصصی ارائه دهنده محصولات و ملزومات چاپ سابلیمیشن می باشد. در سایت فروشگاهی سپید چاپ می توانید از دسته بندی های مختلف و قیمت هر محصول آگاه شوید. شرکت مهد لیدوما با طراحی این سایت، امکان فروش محصولات سپید چاپ در سراسر کشور را فراهم آورده است.

شرکت مهد لیدوما توانسته در زمینه ساخت سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، خبری و همچنین ساخت اپلیکیشن ، ارتقاء سئو و … جایگاه خود را در بین مردم شیراز و شهرهای دیگر از جمله اصفهان ، تهران ، بوشهر و … به دست بیاورد.